Monday 18 February 2008

Milano is calling

From one fashion week to the other. This week, starting yersterday, fashion speaks Italian. Milan is the capital of fashion. The first collection was presented by Francesco Scognamiglio. A very nice and a very correct collection. In this occasion, the designer combined nylon with silk. I love the total white look!
De una semana de moda a la otra. Esta semana, comenzando ayer, la moda habla italiano. Milano es ahora el capital de la moda. La primera colección presentada fue de Francesco Scognamiglio. Una colección muy bonita y muy correcta. En esta ocasión el diseñador ha combinando el nylon con la seda. ¡Me encanta el look blanco total!


I really like the combination of colours that Missoni is using in this collection. I love it when the brown and the grey are combined with the turquoise. I also like the main material that was used for this collection: cashmere.
Me ha gustado la combinación de colores que la casa Missoni utilizó para esta colección. Me encanta cuando el marrón y el gris se combinan con el turquesa. También me gusta el material principal de la colección: cashmere.

Armani is always faithful to his concept which is elegance above all...both for men and women. Emporio Armani is a collection mainly in black and white. The other two colours the designer chose, are violet and blue. This makes these two colours the favourite ones of all of the designers this year.
Armani es siempre fiel a su concepto que es elegancia sobre todo...tanto para el hombre, como para la mujer. Emporio Armani es una colección principalmente en blanco y negro. Los otros dos colores que eligió son viola y azul. Esto hace que estos dos colores sean los favoritos de todos los diseñadores este año.






I did not like at all the collection Just Cavalli...not my taste.
No me ha gustado nada la colección Just Cavalli...no es de mi gusto.
.
© photos Marcio Madeira

1 comment:

  1. Hola Loulla!La coleccion de Cavalli no me gusto nada.Ultimamente sus colecciones son de mal gusto.

    ReplyDelete